2016(e)ko martxoaren 1(a), asteartea



MARTXOAK 1, 2 ETA 3KO ORDUTEGIAK ETA EMAITZAK

FUTBOLA:

ESPAINIA:

LEHEN MAILA:
Martxoak 1, 21.00, At. Madrid 3 Real Sociedad 0
Martxoak 1, 22.00, Las Palmas 4 Getafe 0
Martxoak 2, 20.00, Sevilla 1 Eibar 1
Martxoak 2, 20.00. Celta 0 Villarreal 0
Martxoak 2, 20.00, Malaga 1 Valencia 2
Martxoak 2, 20.00, Athletic 4 Coruña 1
Martxoak 2, 21.00, Levante 1 Real Madrid 3
Martxoak 3, 20.00, Granada 2 Gijon 0
Martxoak 3, 20.30, Espanyol 0 Betis 3
Martxoak 3, 21.00, Rayo Vallecano 1 Barcelona 5


KRONIKAK:

FUTBOLA:

ATHLETIC 4 DEPORTIVO 1

ATHLETIC: Iraizoz; De Marcos, Etxeita, Laporte, Lekue; San Jose, Beñat (Mikel Rico, 67.min); Susaeta, Raul García, Muniain (Balentziaga, 74.min); eta Aduriz (Sabin Merino, 78.min).
DEPORTIVO: Pletikosa; Laure (Juanfran, 46.min), Lopo, Arribas, Navarro (Manuel Pablo, 64.min); Fayçal Fajr, Mosquera, Celso Borges, Jonas Gutierrez (Fede Cartabia, 46.min); Lucas Perez eta Oriol Riera.
GOLAK: 1-0, 13.min: Muniain. 2-0, 36.min: Aduriz. 2-1, 51.min: Oriol Riera. 3-1, 53.min: Aduriz. 4-1, 30.min: Aduriz.
EPAILEA: Mateu Lahoz.  Adurizek ikusi du txartel horia etxekoen aldetik, eta kanpotarren aldetik Mosquerak,  Borgesek eta Lopok.
GORABEHERAK: 38.000 ikusle.
Denboraldiko partidarik erosoena izan du Athleticek. Aduriz izan da berriro ere partidako protagonista nagusia, lautik hiru gol bereak izna baitira.


SEVILLA 1 EIBAR 0

SEVILLA: Sergio Rico, Mariano, Rami, Dani Carriço, Tremoulinas, N’Zonzi, Cristóforo, José Antonio Reyes (Vitolo, 59.min), ÉBanega (Iborra, 78.min), Krohn-Dehli eta Fernando Llorente (Kevin Gameiro, 64.min).
EIBAR: Asier Riesgo, Lillo, Ramis, Pantic, Junca, Escalante (Saul Berjón, 85.min), Dani Garci, Radosevic, Adrian, Sergi Enrich eta Borja Baston.
GOLA: 1-0, 10.min: Fernando Llorente.
EPAILEA: Martínez Munuera, Eibar taldeko Lillo egotzi du bi tartel horirekin.  Dani Garciak, Marianok eta Panticek ikusi dute txartel horia.
GORABEHERAK: 30.000 ikusle. 
Eibarrek gehiago merezi izan du, baina Sergio Rico atezainaren geldialdiek, eta aurrean kamuts egon izanak galerazi dio talde gipuzkoarrari zerbait gehiago lortzea.


LEHEN MAILA:

AT. MADRID: Oblak; Juanfran, Gimenez, Godín (Lucas, 53.min), Filipe; Saul, Augusto, Gabi (Oliver, 75-min), Koke; Griezmann (Correa, 61.min) eta Vietto.

REAL SOCIEDAD: Rulli; Elustondo, Mikel Gonzalez, De la Bella, Hector (Vela,5.min); Reyes, Illarramendi; Bruma (Capilla, 82.min), Granero (Pardo, 57.min), Xabi Prieto; eta Jonathas

GOLAK: 1-0, 8.min: Diego Reyes, bere atean. 2-0. 46.min: Saul. 3-0, 60.min: Griezmann.

EPAILEA: Hernandez Hernandez. Etxekoen akdetik Augusto Fernandezek ikusi du txartel horia, eta kanpotarren aldetik, Jonathasek eta Granerok.

GORABEHERAK: 35.000 ikusle.

Realak ez du inongo aukerarik izan Madrilen. Espainiarrak oso azkar aurreratu dira, Realak bere atean sartu duen gol baten ondorioz, eta bigarrenaren hasieran errematea etorri da. Hortik aurrera zuri-gorriak jaun eta jabe izan dira.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina