2016(e)ko irailaren 20(a), asteartea

IRAILAK 20-22. ORDUTEGIAK ETA EMAITZAK



FUTBOLA:


ESPAINIA:


LEHEN MAILA:
Irailak 20, 20.00, Malaga 2 Eibar 1
Irailak 20, 22.00, Sevilla 1 Betis 0
Irailak 21, 20.00, Real Madrid 1 Villarreal 1
Irailak 21. 20.00, Celta 2 Gijon 1
Irailak 21, 22.00, Granada 1 Athletic 2
Irailak 21, 22.00, Barcelona 1 At. Madrid 1
Irailak 21, 22.00, Real Sociedad 4 Las Palmas 1
Irailak 22, 20.00, Osasuna 1 Espanyol 2
Irailak 22, 20.00, Coruña 1 Leganes 2
Irailak 22, 22.00, Valencia 2 Alaves 1

BIGARREN MAILA:
Irailak 20, 20.00, Lugo 1 Valladolid 0
Irailak 20, 20.00, Alcorcon 0 Cordoba 1
Irailak 20, 22.00, Cadiz 1 Numancia 0
Irailak 20, 22.00, Tarragona 0 Zaragoza 0
Irailak 21, 20.00, Huesca 0 Elche 3
Irailak 21, 20.00, Levante 1 Sevilla B 0
Irailak 21, 22.00, Ucam Murcia 4 Almeria 0
Irailak 22, 20.00, Oviedo 0 Reus 1
Irailak 22, 20.00, Rayo Vallecano 2 Getafe 0
Irailak 22, 20.00, Girona 1 Mirandes 1
Irailak 22, 22.00, Tenerife 0 Mallorca 0


KRONIKAK:


FUTBOLA:


LEHEN MAILA:

VALENCIA 2 ALAVES 1

VALENCIA: Diego Alves, Montoya, Santos, Mangala, Gaya, Enzo Perez, Medrán (Cancelo, 67.min), Parejo, Nani, Munir (Bakkali, 82.min) eta Rodrigo (Santi Mina, 46.min).
ALAVES: Pacheco, Kiko Femenía, Alexis, Laguardia, Theo Hernandez, Llorente, Torres, Krsticic (Camarasa, 61.min), Katai (Ibai Gomez, 71.min), Toquero eta Deyverson (Santos, 85.min).
GOLAK: 1-0, 28.min: Laguardiak bere atean. 1-1, 44.min: Toquero. 2-1, 87.min: Parejo.
EPAILEA: Jaime Latre. Mangala, Diego Alves, Torres, Theo eta Alexis izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 40.000 ikusle.
Alavesek berdinketa lortzeko adina meritu egin ditu, baina ia amaitzear zegoela Llorentek egin duen penalti bat baliatu du Valenciak lehen garaipena lortzeko. Ordurarte etxeko taldeak baloi gehiago eduki du, baina gasteiztarrek garbi utzi dute eurei irabaztea oso zaila izango dela, eta ia neurketa osoa eroso pasatu dute, baina puntua lortzear zutela, galdu egin du.


OSASUNA 1 ESPANYOL 2

OSASUNA: Mario, Oier Sanjurjo, Fuentes, David Garcia, Unai Garcia, Tano, Roberto Torres, Imanol Garcia (Oriol Riera), Sergio Leon, Alex (Olabide) eta Jaime Romero.

ESPANYOL: Diego Lopez, Victor Sanchez, Javi Lopez, Diop, Duarte, David Lopez, Javi Fuego, Reyes (Marc Roca), Hernan Perez, Gerard eta Baptistao (Álvaro Vazquez).

GOLAK: 0-1, 42.min: Baptistao. 1-1, 67.min: Sergio Leon. 1-2, 72.min: Gerard Moreno.


EPAILEA: Bikandi Garrido. Imanol Garcia, Sergio Leon eta Diop izan dira txartel horia ikusi dutenak.

GORABEHERAK: 15.000 ikusle.

Osasunari kalitatea falta zaio, eta hori gaur berriro ere agerian geratu da, eta horixe izan da bi taldeen artean egon den aldea. Nafarren 0-1koa berdinztea lortu dute, baina jarraian egin dute kataluniarrek bigarrena, eta Osasunak horri ezin izan dio aurre egin.



GRANADA 1 ATHLETIC 2

GRANADA: Ochoa, Tito, G. Silva, Samper (Atzili 66), Uche, Carcela, Andreas, Foulquier, Bueno, Kravets (Ponce 61), Angban (Boga 79).

ATHLETIC: Kepa Arrizabalaga, I. Lekue, Etxeita, Laporte, BalenzTiaga, San JosE, Beñat, RaUl GarcIa, Susaeta (Sabin 60), Muniain (Williams 60), Aduriz (Iturraspe 79).

GOLAK: 0-1. 15.min: Raul Garcia. 1-1, 44.min: Carcela. 1-2, 76.min: Laporte

EPAILEA: Martinez Munuera. Foulquier eta Beñat izan dira txartel horia ikusi dutenak.

GORABEHERAK: 18.000 ikusle.

Athleticek ez du aparteko partidarik egin, baina talde oso indartsua dauka, Granada baino hobea, eta azkenean hori markagailuan ikusi da. Nahiz eta atsedenera joatear zeudela etxekoek partida berdindu egin duten, Laporteren golak merezitako garaipena eman dio Athletici.


REAL SOCIEDAD 4 LAS PALMAS 1

REAL SOCIEDAD: Rulli, C. Martínez, Navas, I. Martínez, Yuri (Hector, 34.min), Illarramendi, Zurututza (Canales, 64.min), X. Prieto,Vela, Willian Jose. (Bautista, min.78) y Oiartzabal. 
LAS PALMAS: Javi Varas, David Simon, Lemos, Pedro Bigas (Aythami C.72.min), D. Castellano (Helder, 57.min), Roque Mesa, Montoro, El Zhar, Boateng, Tana (Jonathan Viera, 60.min) eta Sergio Araujo. 
GOLAK: 1-0, 1.min: Willian Jose min. 2-0, 22.min: Vela. 3-0, 35.min: Zurututza, 4-0, 53.min: Willian Jose. 4-1, 56.min: Tana, 
EPAILEA: Munuera Montero.  I. Martínez , David Simon eta Sergio Araujo izan dira txartel horia ikusi dutenak. Boateng egotzi du txartel gorriarekin (21.min).

GORABEHERAK: 11.000 ikusle.

Realak lehen hogei minutuetan erabaki du norgehiagoka. Aurreneko minutuan lortu du gola, eta hogeigarrengoan penaltia alde eta kanpotarrak bat gutxiaroekin geratu dira. Atsedenera joan aurretik hirugarrena lortu eta partida erabakita geratu da. Bigarren zatia soberan egon da. Azkar egin du Realak bere laugarrena, eta hortik aurrera erritmoa jaitsi eta kanpotarrenak izan dira aukerarik onenak, gol bat lortuz. 



MALAGA 2 EIBAR 1

MALAGA: Kameni; Rosales, Llorente, Kone, Juan Carlos (Torres, 32.min); Juampi, Camacho, Kuzmanovic (Fornals, 83.min), Chory Castro; Sandro eta Charles (En Nesyri, 67.min).
EIBAR: Riesgo; Arbilla (Capa, 81.min), Dos Santos, Lejeune, Junca; Jota (Pedro Leon, 66.min), Fran Rico, Escalante, Inui; Adrian eta Nano (Enrich, 63.min).
GOLAK: 0-1, 41.min: Nano. 1-1. 44.min: Sandro. 2-1,75.min: En Nesyri.
EPAILEA: Iglesias Villanueva. Sandro, Camacho, Lejeune, Fran Rico, Dos Santos eta Escalante izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 22.000 ikusle.
Eibarrek ez du galtzerik merezi izan, baina punturik gabe itzuliko da Malagatik. Markagailuan aurretik jarri da Nanoren golarekin, baina berehala berdindu du Malagak sekulako gola eginez. Bigarren zatia ere parekoa izan da, baina etxekoek berriro ere sekualko gola egin dute, eta gero Eibarrek berdinketa gertu izan baldin badu ere, ez du asmatu, eta ezer gabe itzuliko da etxera.

BIGARREN MAILA:

GIRONA 1 MIRANDES 1

Girona: Bounou; Cifuentes, Juanpe, Alcala, Ramalho, Coris (Saul, 77.min); Pere Pons, Portu, Borja Garcia; Sandaza (Longo, 65.min); eta Cristian Herrera (Eloi, 72.min).
MIRANDES: Sergio Perez; Kijera, Fran Cruz, Carlos Moreno; Aurtenetxe, Eguaras (Ruper, 33.min), Provencio; Abdon (Bustos, 59.min), Sangalli, Nestor; eta Pedro (Guarrotxena, 54.min).
GOLAK: 1-0, 54,min: Borja Garcia. 1-1, 83.min: Aurtenetxe.
EPAILEA: Jorge Figueroa Vazquez. Eguaras eta Fran Cruz izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 3.500 ikusle.
Asko landutako puntua lortu du Mirandesek. Une askotan hobea izan da etxeko taldea, baina amaieran aurrera egin du Mirandako taldeak, eta Guarrotxenak lortutako golak puntu ona bat eman dio.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina