2017(e)ko urtarrilaren 2(a), astelehena

URTARRILAK 3-5. ORDUTEGIAK ETA EMAITZAK


FUTBOLA:


ESPAINIA:


KOPA:
Urtarrilak 3, 19.00, Valencia 1 Celta 4
Urtarrilak 3, 19.00, Osasuna 0 Eibar 3
Urtarrilak 3, 21.15, Las Palmas 0 At. Madrid 2
Urtarrilak 3, 21.15, Coruña 2 Alaves 2
Urtarrilak 4, 19.00, Alcorcon 0 Cordoba 0
Urtarrilak 4, 19.00, Real Sociedad 3 Villarreal 1
Urtarrilak 4, 21.15, Real Madrid 3 Sevilla 0
Urtarrilak 5, 21.15, Athletic 2 Barcelona 1


GAZTEEN LIGA NAZIONALA:

3. MULTZOA:
Urtarrillak 5, 12.00, Lagun Onak 1 Santutxu B 2

KRONIKAK:


FUTBOLA:

KOPA:

ATHLETIC 2 BARCELONA 1

ATHLETIC: Iraizoz; Boveda, Etxeita, Laporte, Balentziaga; Iturraspe, San Jose, Raul Garcia; Williams (Elustondo, 84.min), Saborit (Muniain, 67.min) eta Aduriz (Eraso, 78.min).
BARCELONA: Ter Stegen; Sergi Roberto, Pique, Umtiti (Alcacer, 88.min), Jordi Alba; Busquets, Rakitic (Andre Gomes, 70.min), Iniesta; Messi, Suarez eta Neymar.
GOLAK:1 - 0, 25.min, Aduriz.. 2 - 0, 18.min: Williams. 2 - 1, 52.min: Messi.
EPAILEA: FernAndez Borbalan. Aduriz, Iturraspe, Raul Garcia, Umtiti, Iniesta, Jordi Alba, Busquets. Raul Garcia (74.min) eta Iturraspe (81). egotzi ditu.
GORABEHERAK: 47.000 ikusle.
Athleticek meritu handiko garaipena lortu du Barcelonaren aurka, azkeneko hamar minutuak bat gutxiagorekin jokatu baititu. Lehen zati bikaina egin dute bizkaitarrek, atseden hartzera 2-0 joateko. Bigarrengoan kataluniarrak gehiago izan dira, baina ongi eutsi die euren erasoei, nahiz eta 2-1 ez den emaitza onegia.


REAL SOCIEDAD 3 VILLARREAL 1

REAL SOCIEDAD: Rulli, Zaldua, Mikel Gonzalez, I. Martínez, Yuri, Illarramendi, Zurututza (Granero, 81.min), Xabi Prieto, Vela. (Canales, 62.min, Oiartzabal, Willian Jose (Juanmi, 75.min).
VILLARREAL: S. Asenjo, Mario, Alvaro, Musacchio, Jose Angel, J. Dos Santos (S. Castillejo, 76.min), M. Trigueros, Rodrigo, Soriano, Sansone, Pato (Santos Borre, 81.min).
GOLAK: 1-0, 17.min: Willian Jose; 2-0, 32.min: Vela. 3-0, 72.min: Oiartzabal,. 3-1, 77.min: Trigueros.
EPAILEA: Clos GOmez. Willian Jose., Iñigo Martínez, Jose Ángel, Samu Castillejo eta Soriano izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORAEHERAK. 16.500 ikusle.
Realak kanporaketa bideratuta utzi du, nahiz eta Villarrealek lortu duen gol horrek min egin dezaken. Lehen zati ona egin du, eta ia partida erabakita utzi ere bai, baina azkeneko minutuetan dezente sufritu behar izan du.

CORUÑA 2 ALAVES 2

CORUÑA: Rubén, Juanfran, Arribas, Albentosa, Luisinho, Mosquera, Borges (Guilherme), Gama, Moreno (Valle), Colak (Óscar) eta Joselu.

ALAVES: Ortola, Kiko Femenia, Feddal, Laguardia, Theo, Krsticic (Ibai Gomez), Llorente, Edgar, Camarasa (Raul García), Katai (Torres) eta Santos.

GOLAK: 0-1, 2-min: Santos. 0-2, 45.min: Edgar.  1-2, 73.min: Gama. 2-2, 90.min: Joselu.

EPAILEA: Hernandez Hernandez. 

GORABEHERAK: 17.000 ikusle.

Alavesi azkeneko jokadian berdindu diote irabazita zeukan neurketa. Hala ere, emaitza justua izan dela esan daiteke. Aurrenekoan gasteiztarrak hobeak izan dira, eta 0-2koarekin joan dira atseden hartzera. Bigarren zatian alderantziz gertatu da, ordea.


OSASUNA 0 EIBAR 3

OSASUNA: Mario, Tano, Oier, Leon, Oriol Riera, Torres (Causic 45´), Tienza, Fuentes (Aitor 76′), Imanol García (Berenguer 45′), Marquez etA Buñuel.

EIBAR: Yoel, Galvez, Escalante (Fran Rico 68′), Rivera, R. Peña, M. M. Dos Santos, Arbilla, A. Luna (Capa 80′), Nano (Kike 73′),  Adrián eta Bebe.

GOLAK: 0-1, 27.min:  Nano, 0-2, 75.min:  Bebe. 0-3, 89.min: Adrian.

EPAILEA: Gonzalez Gonzalez. Isma Garcoa, Rivera, Arbilla izan dira txartel horia ikusi dutenak.

GORABEHERAK: 10.000 ikusle.

Eibarrek kanporaketa ia erabakita utzi du. Lehen minututik gipuzkoarrak askoz ere gehiago izan dira, eta amaieran lortutako errenta ere justua izan dela esan daiteke.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina