2016(e)ko ekainaren 15(a), asteazkena

Ekainak 15, 16, 17, 18 eta 19ko ordutegiak eta emaitzak

ESPAINIA:

FUTBOLA:

LEHEN MAILARAKO IGOERA FASEA:
Ekainak 15, 20.00, Osasuna 2 Girona 1
Ekainak 18, 19.00, Girona 0 Osasuna 1 (Osasuna igo da)


BIGARREN A MAILARAKO IGOERA:
Ekainak 19, 19.00, Lleida 0 Sevilla B 1
Ekainak 19, 20.00, Cadiz 1 Hercules 0


BIGARREN B MAILARAKO IGOERA FASEA:
Ekainak 18, 17.00, Mutilvera 0 Conquense 0
Ekainak 18, 20.30, Ejido 1 Laredo 0
Ekainak 19, 18.00, Elche Ilicitano 2 Osasuna B 1
Ekainak 19, 18.00, Haro 0 Caudal 2


GAZTEEN OHOREZKO MAILA NAZIONALEKO KOPA:
Ekainak 18, 19.00, Villarreal 2 Real Madrid 2 (Real Madrid sailkatu da)
Ekainak 19, 12.00, At. Madrid 3 Levante 1 (At. Madrid sailkatu da)


EMAKUMEZKOEN LEHEN MAILAKO KOPA:
Ekainak 18, 10.00, Real Sociedad 1 Barcelona 5 (Barcelona sailkatu da)
Ekainak 18, 12.00, Athletic 0 Levante 2 (Levante sailkatu da)
Ekainak 19, 10.00, Valencia 3 Tenerife Sur 0 (Valencia sailkatu da)
Ekainak 19, 12.00, At. Madrid 7 Sporting de Huelva 0 (At. Madrid sailkatu da)


EMAKUMEZKOEN LEHEN MAILARAKO IGOERA FASEA:
Ekainak 19, 11.30, Betis 2 Femarguin 1 (Betis igo da)
Ekainak 19, 12.00, Seagull 0 Tacuense 2 (Tacuense igo da)


ARETO FUTBOLA (FIFA):

ESPAINIA:

LEHEN MAILAKO FINALA:
Ekainak 16, 21.00, Barcelona 6 Inter Movistar 4
Ekainak 18, 13.00, Barcelona 1 Inter Movistar 3 (Inter Movistar txapeldun)


KRONIKAK:

FUTBOLA:

LEHEN MAILARAKO IGOERA FASEA:

GIRONA 0 OSASUNA 1

GIRONA: Isaac Becerra; Aday (Javi Alamo, 70.min), Kiko Olivas, Richy (Lekic, 74.min), Lejeune, Clerc; Pere Pons, Granell, Borja García; Cristian Herrera (Mata, 70.min) eta Sobrino.
OSASUNA: Nauzet Perez; Oier, Tano, Miguel Flaño, David Garcia, Javi Flaño; Roberto Torres (Mino, 72.min), Manuel Sanchez, Merino; De las Cuevas (Maikel Mesa, 57.min) eta Kodro (Unai Garcia, 75.min).
GOLA: 0-1, 48.min: Kodro.
EPAILEA: Francisco M. Arias Lopez. Oier, Kodro, Manuel Sanchez, Lejeune  eta  Nauzet izan dira txartel horia ikusi dutenak. Osasunako entrenatzailea den Enrique Martín egotzi du.
GORABEHERAK: 9.200 ikusle.
Osasuna Lehen Mailako taldea da. Joanekoan 2-1 irabazi eta gaur berriro ere gailendu egin da, Kodroren gol bati esker. Etxekoak saiatu dira behin eta berriz, baina gorritxoen defentsako lana sekulakoa izan da, eta izan duten aukera baliatu dute helburua betezeko. 80 urte eta gero. Lehen Mailak bost euskal talde izango ditu.
OSASUNA 2 GIRONA 1

OSASUNA: Nauzet Perez, J. Flaño, Tano, M. Flaño, David Garcia, Oier, Merino, R. Torres 

 (Pucko, 79.min), Manuel S., Kenan Kodro (Nino, 45.min) eta De las Cuevas (Mesa, 63.min).


GIRONA: Becerra, Lejeune, Alcala, Granell, Pere Pons, Mata (R. Alcaraz, 81.min), Maffeo, 

Cristian H. (Sobrino, 54.min), C. Clerc, K. Olivas eta Borja García (Richy A. P.,92.min).


EPAILEA: Jose Luis Munuera Montero. Miguel Flañoeta Borja Garcia izan dira txartel horia 

ikusi dutenak.


GOLAK: 1-0, 6.min: Kenan Kodro. 1-1, 73.min: Kiko Olivas. 2-1, 78.min: Maikel Mesa.

GORABEHERAK: 18.391 ikusle.


Osasunak Lehen Mailara igotzeko urrats garrantzitsua eman du, baina Gironan eman 

beharko dio errematea. Azkar aurreratu da, eta gero ere nagusi izan da, baina bigarren 

zatian Gironak gora egin du, partida berdinduz. Jarraian, ordea, Mesaren gola iritsi da, eta 

horrek itxaropen handia eman die iruñarrei.


BIGARREN B MAILARAKO IGOERA FASEA:


ELCHE ILICITANO 2 OSASUNA B 1


ELCHE ILICITANO: Jose Carlos; Primi, Fran Martinez, Maxi Amondarain, Alex Alonso; Kilian, Paul Quaye, Javi Llor, Ivan Agudo; Rubio eta Nuha
OSASUNA B: alvaro; Hualde, Diego, GalarTza, IrigoIen; Imanol GarcIa, Morillas; Kike Barja, Diaz, Naceur eta Javi Martinez.
Goles: 1-0,23.min: Ivan Agudo. 1-1, 58.min: Jaime.  2-1, 79.min: Nuha.
EPAILEA: Mateo Busquets Ferrer.
GORABEHERAK: 3.684 ikusle.
Galdu arren, Osasunaren bigarren taldeak emaitza ona lortu du, eta etxean jokatu beharko du igoera. Alacantekoek partida oso ona egin dute, eta hori ere kontuan hartuta, meritu handiko emaitza izan da gorritxoentzat.


HARO 0 CAUDAL 2


HARO: Perez, Zabala (Txutxi, 50.min), Txejo, Palacios (Lopez, 76.min), Óscar, Iker, Rojas, Adriano, Gulin, Leo eta Unai (Cerezo, 78.min).

CAUDAL: Bussman, Christian, Noel, Oscar, Invernon, Saavedra, David, Ivan (Quero, 68.min), Damiánv (Jaime, 56.min), Annunziata (Llerandi,89.min) eta Sanchez.

EPAILEA: Lavin. Txartelik gabe.

GOLAK: 0-1,1.min: Sanchez. 0-2,89.min: Quero

GORABEHERAK: 2.500 ikusle.

Harori Bigarren B Mailara igotzeko aukera ikaragarri zaildu zaio etxean 0-2 galduta. Asturiarrek aurreneko eta azkeneko minutuetan sartutako golek min handia egin dute, nahiz eta errioxarrek emaitza hobea lortzeko adina meritu egin dituzten.



MUTILVERA 0 CONQUENSE 0


MUTILVERA: De Prados, Artaso, Iribarren, Javi Alvarez, Albisu, Juanlu Cisneros, Ederra (Borja, 90’), Baquedano (Pablo, 78’), Adrian (Ivan Martinez, 69’), Ibero eta Eztieder.

CONQUENSE: Camacho, Sendoa, Gasca, Coscolin, Toboso, Carrasco, Dani Fernandez (Gerica, 72’), Viki, Zapata (Alvaro Collado, 82’), Samba eta Heredia (Mozo, 59’).

EPAILEA: MartInez García. Eztieder, Pablo, Ivan Martinez, Artaso, Ederra,, Carrasco, Samba eta Coscolin izan dira txartel horia ikusi dutenak.

GORABEHERAK: 1.500 ikusle.

Mutilverak izan ditu garaipena lortzeko adina aukera, baina ezin izan du Conquense mendean hartu, eta Cuencan jokatu beharko du Bigarren B Mailara igotzea. Hala ere, golik gabeko emaitza ez da txarra.

EJIDO 1 LAREDO 0

EJIDO: García; Ruben Guti, Admonio, Bautista, Gomis; David Fernandez, Dani Espinar (Joseillo, 77); Javilillo, Darío Guti, Alfonso (Segura, 71); Samu Corral (Paquito, 55).
LAREDO: David; Bubu (Manu, 38), Toño, Cano, Pablin; Oscar, Emilio; Dani, Camino, Rozas (Salomon, 86); Vinatea.
GOLA: 1-0, 27.min: Alfonso.
EPAILEA:  Pedro Campoy Candela. Javilillo, Bautista, Emilio, Oscar eta Rozas izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 6.000 ikusle.
Laredok etxean erabaki beharko du Bigarren B Mailarako igoera. Lehen zatian andaluziarrak hobeak izan dira, eta hor erabaki dute norgehiagoka, Bigarrengoan kantabriarrek izan dituzte aukerak, baina ez dute asmatu.



EMAKUMEZKOEN LEHEN MAILAKO KOPA:


ATHLETIC 0 LEVANTE 2

ATHLETIC: Ainhoa Tirapu, Moraza, Paredes, Iraia, Garazi Murua (Damaris,79.min), Eunate, Ibarra (Leia, m, 59), Maite Oroz (Irune Murua,69.min), Erika Vazquez, Gimbert; Yulema Corres. 
LEVANTE: Noelia Bermudez; Olivia, Guti, Paula Guerrero,  Prim; Alharilla, Maitane, Alba Merino (Nerea, 73.min), Carolina Martin, Andrea Esteban (Sheila, 76.min); Charlyn.
GOLAK: 0-1, 55.min: Olivia; 0-2, 74.min: Charlyn.
EPAILEA: Elia Maria Martinez. Maitane, Gutierrez eta Athleticeko entrenatzailea, Joseba Agirre, izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 200 ikusle.
Athleticek ere ez du Kopako finala jokatuko, lehen kanporaketan joan baita kanpora. Zuri-gorriek egun beltza izan dute. Bi hutsgiteen ondorioz iritsi dira valentziarren golak, 0-2koa jarriz. Penalti bat izan dute zuri-gorriek alde, berriro ere kaporaketan sartzeko, baina Guimbertek huts egin du, eta horrekin joan dira bizkaitarren aukera guztiak.


REAL SOCIEDAD 1 BARCELONA 5

REAL SOCIEDAD: Mariasun Quiñones, Paola Soldevila, Leire Baños, Nuria Mendoza, Sandra Ramajo, Cristina Pizarro (Eguzkiñe Peña, 73.min), Titay Calvo, María Díaz (Maialen Zelaia, 46.min), Leire Fernandez, Aintzane Encinas (Manuela Lareo, 46.min), Nahikari Garci. 
BARCELONA: Sandra Paños, Ane Bergara (Patricia Guijarro, 62.min), Marta Unzue, Melanie Serrano, Ruth García, Miriam Dieguez, Irene del Río (Gemma Gili, 52.min), Marta Torrejon, Olga Garcia (Barbara Latorre, 52.min), Alexia Putellas, Jennifer Hermoso (Aitana Bonmati, 77.min). 
GOLAK: 0-1,31.min: Miriam Dieguez, 0-2, 33.min: Alexia Putellas. 1-2, 66.min: Nahikari García.  1-3, 76.min: Barbara Latorre. 1-4, 89.min: Barbara Latorre. 1-5, 90.min: Alexia Putellas. 
EPAILEA: Gómez. Marta Torrejonek ikusi du txartel horia.
GORABEHERAK: 200 ikusle.
Realak amaitu du denboraldia, eta astindua hartuz. Emaitza agian handiegia izan da, baina Barcelona gehiago izan da, eta ongi merezita lortu dute kataluniarrek finalerdietarako txartela.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina