2016(e)ko ekainaren 1(a), asteazkena

Ekainak 2, 3, 4 eta 5eko ordutegiak eta emaitzak

FUTBOLA:

ESPAINIA:

BIGARREN MAILA:

Ekainak 4, 17.30, Athletic B 2 Tenerife 0
Ekainak 4, 17.30, Numancia 2 Albacete 0
Ekainak 4, 17.30, Huesca 1 Lugo 0
Ekainak 4, 20.30, Oviedo / Osasuna
Ekainak 4, 20.30, Alcorcon 4 Elche 1
Ekainak 4, 20.30, Llagostera 6 Zaragoza 2
Ekainak 4, 20.30, Ponferradina 0 Girona 1
Ekainak 4, 20.30, Mirandes 0 Leganes 1
Ekainak 4, 20.30, Cordoba 1 Almeria 1
Ekainak 4, 20.30, Tarragona 1 Alaves 1
Ekainak 4, 20.30, Valladolid 1 Mallorca 3
Alaves txapeldun, eta berarekin Leganes igotzen da. Tarragona, Cordoba, Girona eta Osasuna dira Lehen Mailarako igoera fasea jokatuko dutenak, eta Athletic B, Albacete, Llagostera eta Ponferradina, maila galdu dutenak.

BIGARREN B MAILAKO TXAPELDUNA ERABAKITZEKO FINALA:
Ekainak 5, 12.00, Reus 0 UCAM Murcia 0


BIGARREN A MAILARAKO IGOERA FASEA:
Ekainak 5, 18.30, UD Logroñes 0 Sevilla B 1
Ekainak 5, 18.30, Lleida 1 Real Madrid Castilla 0
Ekainak 5, 19.00, Toledo 0 Hercules 1
Ekainak 5, 20.00, Cadiz 1 Santander 0


BIGARREN B MAILARAKO IGOERA FASEA:
Ekainak 4, 18.00, Mutilvera 3 Zamora 1
Ekainak 4, 18.00, Lagun Onak 1 Aguilas 0
Ekainak 5, 18.00, CD Palencia 0 SD Logroñes 1
Ekainak 5, 18.00, Haro 1 Langreo 1
Ekainak 5, 19.00, Mar Menor 0 Osasuna B 0
Ekainak 5, 20.00, San Fernando 2 Calahorra 1


HIRUGARREN MAILARAKO IGOERA FASEA:
Ekainak 4, 17.00, Anaitasuna 6 Marianistas Vitoria 0


GAZTE MAILAKO OHOREZKO MAILA NAZIONALEKO KOPA:
Ekainak 4, 17.00, Espanyol 1 Real Madrid 1
Ekainak 5, 17.00, Athletic 1 At. Madrid 2
Ekainak 5, 18.00, Villarreal 4 Gijon 1
Ekainak 5, 18.00, Levante 3 Rayo Vallecano 1


EMAKUMEZKOEN LEHEN MAILA:
Ekainak 4, 18.00, Athletic 3 Oviedo Moderno 0
Ekainak 5, 11.00, Collerense 0 Valencia 7
Ekainak 5, 11.30, Rayo Vallecano 2 Real Sociedad 2
Ekainak 5, 11.30, Levante 6 Tenerife Sur 1
Ekainak 5, 12.00, Barcelona 0 At. Madrid 1
Ekainak 5, 12.00. Albacete 0 Espanyol 1
Ekainak 5, 12.00, Transportes Alcaine 1 Oiartzun 1
Ekainak 5, 12.15, Sporting Huelva 1 Santa Teresa 0
Jardunaldi baten faltan, Athletic txapeldun.


EMAKUMEZKOEN LEHEN MAILARAKO IGOERA FASEA:
Ekainak 5, 11.30, Betis 4 EDF Logroño 0 (Betis sailkatu da)
Ekainak 5, 12.00, El Olivo 1 Seagull 1 (Seagull sailkatzen da)
Ekainak 5, 13.00. Femarguin 3 Lorca 0 (Femarguin sailkatzen da)
Ekainak 5, 17.00, Madrid 1 Tacuense 2 (Tacuense sailkatzen da)



FRANTZIA:

CFA MAILA:
Ekainak 4, 18.00, Hyeres 1 Le Pontet 2
Ekainak 4, 18.00, Nice B 3 Tarbes 0
Ekainak 4, 18.00, Colomiers 3 Marignane 2
Ekainak 4, 18.00, Pau 2 Aviron Bayonnais 2
Ekainak 4, 18.00, Monaco B 3 Toulon Le Las 1
Ekainak 4, 18.00, Martigues 0 Sete 1
Ekainak 4, 18.00, Stade Montois 1 Marsella B 1
Rodez, atseden.
Pau igotzen da mailaz, eta Aviron Bayonnais eta Rodez dira maila galtzen dutenak.


CFA 2 MAILA:
Ekainak 4, 18.00, Lege 1 Niort B 1
Ekainak 4, 18.00, Paulhan 3 Castanet 3
Ekainak 4, 18.00, Anglet Genets 1 Angouleme 0
Ekainak 4, 18.00, Aurillac 1 Blagnac 1
Ekainak 4, 18.00, Villenave 2 Montpellier B 3
Ekainak 4, 18.00, Limoges 3 Toulouse B 2
Ekainak 4, 18.00, Marmande 2 Balma 2
Paulhan igotzen da mailaz, Angouleme, Blagnac eta Villenave dira maila galtzen dutenak.


PIRINIOTAKO GAZTEEN LEHEN MAILA:
Ekainak 4, 15.30, Maule 4 Pau JAB 0
Ekainak 4, 15.30, Oloron / Arin Luzien

ARETO FUTBOLA (FIFA):

ESPAINIA:

LEHEN MAILAKO LIGAKO FINALERDIAK:
Ekainak 2, 20.30, Palma 2 Inter Movistar 2 (Penaltietan Inter Movistarrek irabazi du eta hirugarren partida jokatu beharko dute)
Ekainak 2, 21.00, Magna Gurpea Xota 1 Barcelona 3 (Barcelona sailkatu da finalera)
Ekainak 5, 20.30, Inter Movistar 5 Palma 3 (Inter Movistar sailkatu da finalera)


BIGARREN MAILARAKO IGOERA FASEA:
Ekainak 4, 19.00, Tenerife 0 Zierbana 3 (Zierbana igo da)


EMAKUMEZKOEN LEHEN MAILA:
Ekainak 4, 12.30, Roldan 2 Gironella 1
Ekainak 4, 16.30, Rubi 3 Poios Pescamar 4
Ekainak 4, 17.00, Cudade As Burgas 5 Alcorcon 4
Ekainak 4, 18.00, Mostoles 1 Universidad de Alicante 5
Ekainak 4, 18.00, Ferrol 5 Lacturale / Gurpea Orvina 4
Ekainak 4, 18.00, Rioja 0 Burela 2
Ekainak 4, 18.00, At. Madrid 5 Ourense 2
Ekainak 4, 18.00, Elche 1 Majadahonda 4
Burela txapeldun. Elche, Lacturale Gurpea Orvina eta Ferrol dira maila galtzen dutenak.


KRONIKAK:

FUTBOLA:

BIGARREN MAILA:

TARRAGONA 1 ALAVES 1

TARRAGONA: Reina; Valentin, Suzuki, Xavi Molina, Mossa; Tejera, Madinda; Lobato (Marcos de La Espada, 63.min), Emana (Manolo Martinez, 86.min), Naranjo; y Anibal (Jean Luc, 52.min).
ALAVES: Pau Torres; Carpio, Laguardia, Borda, Iñaki; Llamas (Juli, 59.min), Mora; Kiko (Barreiro, 68.min), Bernardello, Pacheco (Guichon, 81.min); eta Toquero.
Goles: 1-0, 65.min: Xavi Molina. 1-1, 89.min: Barreiro
EPAILEA: Eiriz Mata. Valentín, Manolo Martinez,  Llamas  eta Bernardello dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 13.000 ikusle.
Alavesek puntu bat behar zuen Bigarren Mailako txapeldun izateko, eta lortu du. Asko kosta zaio, baina lan onak amaieran izan du eragina.


OVIEDO 0 OSASUNA 5

OVIEDO: Esteban, Bautista, David, Cervero, Omgba, Toche (Koné, 68.min), Josete (Josin Martinez 46.min), Hervias, Lopez, Hector eta Viti.
OSASUNA: Nauzet, Oier Sanjurjo, Miguel Flaño, David Garcia, Javier Flaño. Merino, Kodro (Manuel 67.min), Pucko (Tano,61.min), De las Cuevas (Urko Vera, 86.min), Torres eta Nino.
Goles: 0-1, 36.min: Kodro. 0-2, 53.min:  Torres. 0-3, 76.min: Torres. 0-4, 86.min: Oier. 0-5, 90.min:  Urko Vera.
EPAILEA: Arias Lopez. Oviedoko Martinez egotzi du (53.min). Omgba eta Torres izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 8.000 ikusle.
Osasunak bigarren zatian erabaki du norgehiagoka gol sorta polita sartuz, baina garrantzitsuena Lehen Mailarako igoera fasea jokatzea zen, eta lortu du. Tarragonaren aurka neurtu beharko du.


MIRANDES 0 LEGANES 1

MIRANDES: Raul; Galán, Corral (Javi Cantero, 52.min), Kijera; Eguaras, Ruper (Lazaro, 81.min), Provencio (Aridane, 64.min), Alain Oiartzun; Sangalli, Nestor Salinas eta Alex García.
LEGANES: Serantes; Bustintza, Mantovani, Insua, Albizua; Timor, Gabriel, Sastre; Miramón (Martin, 76.min), Rubén Peña (Asdrubal, 83.min) eta Szymanowski (Cesar, 91.min).
GOLAK: 0-1, 47.min: Insua.
EPAILEA: Ocon Arraiz. Corral eta Mantovani izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 5.000 ikusle.
Mirandes saiatu da Leganes estutzen, eta une askotan estutu ere egin du, baina madrildarrek gola egin dute, eta horrekin lehen aldiz Lehen Mailan jokatu ahal izango dute.


ATHLETIC B 2 TENERIFE 0

ATHLETIC B: Remiro, Unai Bilbao (Magdaleno, 85.min), Saborit, Gil, Markel, Lander (Iturraspe, 78.min), Jurgi, Guarrotxena (Cordoba, 53.min), Vesga, Unai Lopez eta Villalibre.
TENERIFE: Roberto; Alberto, Vitolo (Aitor Sanz, 68.min), Javi Lara (Cristo, 62.min), Ricardo Leon, Saul, Jairo, Moutinho (Ale, 57.min), Jorge, Nano  eta Raul Camara.
GOLAK: 1-0, 25.min: Unai Bilbao. 2-0, 49.min: Jurgi.
EPAILEA: Gonzalez Fuertes. Vesga, Markel eta Jorge izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 1.000 ikusle.
Athleticen bigarren taldeak partida ona egin du, eta garaipen batekin agurtu du BIgarren Maila.

BIGARREN MAILARAKO IGOERA FASEA:

UD LOGROÑES 0 SEVILLA B 1

UD LOGROÑES: Miguel, Santos, Paredes, Adrián Leon, Borja, Jacobo, Titi, Chevi (Barreda 81’), Luis Moran (Muneta 64’), Milla eta Iker Alegre (Carlos Fernandez 71’).
SEVILLA B: Churripi, David Carmona, Matos, Tena, Diego Gonzalez, Martínez, Curro (Ivi 31’), Antonio Romero, Carlos Fernandez, Borja Lasso eta Carrillo (Barnils 91’).
GOLA: 0-1, 70.min:  Borja Lasso .
EPAILEA: Ortiz Arias. Iker Alegre, Milla eta Borja Lasso izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 8.314 ikusle.
UD Logroñesi ikaragarri okertu zaio Bigarren Mailara igotzeko bidea. Ez da partida ikaragarria izan, baina zuri-gorriek izan dituzte irabazteko adina aukera, ez dute asmatu, eta kanpotarrek berriz, bai.

BIGARREN B MAILARAKO IGOERA FASEA:

CD PALENCIA 0 SD LOGROÑES 1

CD PALENCIA: Carmona, Adrián, Levas (Asier Alonso 83'), Abel, Hector, Pelayo, Bayon (Rodri 55'), Chuchi, Xavi More (Rabadan 76'), Diego Torres eta Asier Arranz.
SD LOGROÑES: Godoy, Diego, Loza, Ledo, Manuel Rubio, Gil, Dani Suarez, San Martín, Iñigo Rodríguez, Candelas eta Tamayo.
GOLA: 0-1, 72.min: Iñigo Rodriguez.
EPAILEA: Gutierrez Sanchez.
GORABEHERAK: 5.000 ikusle.
SD Logroñesek urrats garrantzitsua eman du hurrengo kanporaketan izateko. Partida orketua izan da, eta azkenean Tamayaok hasitako jokaldia Iñigo Rodriguezek amaitu du, partida erabakaita uzteko.

LAGUN ONAK 1 AGUILAS 0

LAGUN ONAK: Otaño, Elustondo, Tena, Murua, Goikoetxea, Julen, Iparragirre, Aizpuru, Aranburu (Egaña, 82.min), Otamendi eta Ivan Garcia (Landa, 62.min).

AGUILAS: Javi Soto. Fran Juan Diego, Ruben, Ramon, Xavi (Manuel, 65.min), Mendez, JOaquin (Miguel, 70.min), Piñero eta Cantarutti.

EPAILEA: Irurtzun. Etxekoen aldetik Julenek ikusi du txartel horia, eta kanpokoen aldetik, berriz, Xavik, Ramonek eta Miguelek.

GOLA: 1-0, 90.min: Landa.

GORABEHERAK: 1.800 ikusle.

Lagun Onakek hurrengo eta kanporaketa erabakiorrean izateko urrats garrantzitsua eman du Aguilas mendean hartuta. Azpeitiarrak askoz ere gehiago izan dira, aukera ugari izan dituzte, baina azkenean luzapeneko denboran lortu du Landak golak. Gaurkoa ikusita, itxaropena izateko moduan dira azpeitiarrak.
CFA 2 MAILA:

GENETS 1 ANGOULEME 0

GENETS ANGLET : Gruel, Lapegue, Yao, Laporte, Chort, e Body, Mendiburu, Maubaret, 'Gadi, Dogo, Berhondo (Giron, 79e).

ANGOULEME : Javalet, Leroy, Henri, Loppe (Ribeiro, 68e), Da Silva, Berdier (Kalaa, 86e), Rey, Pinçon, Choplin, Vachet, Fabien (Matignon, 77e).

EPAILEA: Jamet. Pinçonek ikusi du txartel horia.

GOLA: 1-0, 65.min: Berhondo.

GORABEHERAK: 1.000 ikusle.

Genetsek hirugarren amaitu du denboraldia azkeneko partida irabazita, nahiz eta ezin izan duen CFA Mailarako igoera lortu. Azkeneko jardunaldiko norgehiagoka polita izan da eta azkenean Berhondoren golak erabaki du norgehiagoka.

GAZTEEN OHOREZKO MAILA NAZIONALEKO KOPA:

ATHLETIC 1 AT. MADRID 2

ATHLETIC: Astangana, Sillero (Onaindia, 82.min), Mateo, Bernaola (Larraioz, 60.mi), Garai, Valiño, Iñigo, Nolaskoain, Alonso, Atxikallende (Iñigo Garcia, 65.min) eta Rudi (Ruiz, 70.min).

AT. MADRID: San Roman, Solano, Hernandez, Alberto, Muguruza, Rentero (Perea, 75.min), Moreno (Diego, 83.min), Keidi (Heras, 88.min), Salomon, Moya eta Zaka (Caio, 66.min).

GOLAK: 0-1, 55.min: Alberto. 0-2, 77.min: Moreno. 1-2, 90.min: Larraioz.

EPAILEA: Salguero Castillero. Iñigo eta Rentero izan dira txartel horia ikusi dutenak.

GORABEHERAK: 2.000 ikusle.

Athletici ikaragarri okertu zaio finalerdietarako bidea, nahiz eta luzapenean sartutako golak itxaropen apur bat eman diezaioken. Madrildarrek oso talde onaren itxura eman dute Lezaman.


EMAKUMEZKOEN LEHEN MAILA:

TRANSPORES ALCAINE 1 OIARTZUN 1

TRANSPORTES ALCAINE: Lorque, Nora (Lucia), Natalia, Bernal, Sandra (Nerea), Claudia, Clara, Nuria, Cardona (Maglia), Lydia eta Royo (Johansen).

OIARTZUN: Rodriguez, Perez, Aizpurua, Hoyos (Vazquez), Etxabe, Mugartza, Napo, Granado, Carol, Santos (Enara) eta Bajo.

GOLAK: 1-0, Cardona. 1-1, Perez.

EPAILEA: Rodriguez.

GORABEHERAK: 200 ikusle.

Puntu bat atera du gaur Oiartzunek Zaragozatik, ezer jokoan ez zegoen partida batean. Biak mailari eutsita, eta lasitasun hori nabaritu da, eta baita beroa ere. Ondorioz ez da partida handia izan, eta bakoitzak merezitako puntua lortu du.


RAYO VALLECANO 2 REAL SOCIEDAD 2

RAYO VALLECANO: Ana, Sole, Jeni, Mendi, Anama, Codo (Seon), Mari, Saray, Analu (Noelia), Patri (Szymanowaky) eta  Alexandra.

REAL SOCIEDAD: Mariasun Quiñones, Paola Soldevila, Titay Calvo, Nuria Mendoza, Sandra Ramajo, Ane Etxezarreta (Aintzane Encinas), Itxaso Uriarte, Cristina Pizarro (Eguzkiñe Peña), Leyre Fernandez, Manuela Lareo (María Díaz) eta  Nahikari García.

GOLAK: 0-1, 1.min: Nahikari García. 1-1, 44.min: Alexandra Rosillo. 1-2, 75.min: Nuria Mendoza. 2-2, 76.min:  Saray, bere atean.

EPAILEA: Roberto Carralero Calvo. Nuria Mendoza izan da txartel horia ikusi duena.

GORABEHERAK: 1.200 ikusle.

Realak puntu batekin konformatu behar izan du Madrilen. Lehen minutuan aurreratu da talde gipuzkoarra, baina gero une askotan etxekoak gehiago izan dira. Hala ere, zuri-urdinek berdinketa lortu ahal izan dute.


ATHLETIC 3 OVIEDO MODERNO 0

ATHLETIC: Ainhoa Tirapu, Iraia (Moraza), Irene Paredes, Garazi Murua (Irune), Eunate (Maddi), V. Gimbert, Ibarra, Vazquez Maite Oroz, Leia, Y. Corres (Damaris).

OVIEDO MODERNO: Ane Otxoa, Mery, Iris, Iglesias (Alejandra), Isina, Erika, Celia, Laurina (Yoli), Lucia, Gordillo, Henar.

EPAILEA: Pardo Saavedra. Isinak ikusi du txartel horia..

Goles: 1-0. 48.min: Leia, 2-0 60.min:. Yulema, 3-0. 87.min: EztizenMerino.

GORABEHERAK: 1.500 ikusle.

Athleticek arazorik gabe irabazi du Oviedoren aurka, eta Liga bereganatzeko aukera handiekin jarraitzen du, dena bere esku baitu. 

EMAKUMEZKOEN LEHEN MAILARAKO IGOERA FASEA:

BETIS 4 EDF LOGROÑO 0

BETIS: Raquel; Clau, Ana, SuArez, Paulita; Irene (Lidia 72'), Laura; Nana, BeIta (Martita 65'), Rosa (Cristina 73'); eta Paula Moreno (Angulo 50').

EDF LOGROÑO: Andrea; Laura (Sheila Elortza 48'), Rebeca (Sara 72'), Marisol, Padilla; Ana, Pipa On (Andrea 64'), Silvia (Raquel 57'); Lorena, Irene Yanguas eta Judith.

EPAILEA: Mancon Muñoz. Ana, etxekoen aldetik, eta  Ana eta Lorena kanpokoen aldetik izan dira txartel horia ikusi dutenak.

GOLAK: 1-0, 5.min: Irene; 2-0, 29.min: Clau; 3-0, 30.min: Paula Moreno. 4-0, 70.min: Andrea, bere atean.

GORABEHERAK: 800 ikusle.

Oso azkar amaitu da EDF Logroñok Lehen Mailan jokatzeko zeukan ametsa. Betis askoz ere gehiago izan da gaur ere, eta andaluziarrak eman dute aurrerako pausoa, errioxarrak kanpoan utzita.


ARETO FUTBOLA (FIFA):

LEHEN MAILA:

MAGNA GURPEA XOTA 1 BARCELONA 3

MAGNA GURPEA XOTA:Asier Llamas, Araça, Eseberri, Dani Saldise eta Usin-hasierako bostekoa-, Yoshikawa, Victor Arevalo, Roberto Martil eta Carlitos.

BARCELONA:Sedano, Tolra, Dyego, Saad eta Wilde-hasierako bostekoa-, Aicardo, Gabriel, Lin eta Sergio Lozano.

GOLAK: 0-1, 35.min: Ferrao. 0-2, 31.min: Aicardo. 1-2, 39,min: Usin. 1-3, 39.min: Wilde.

EPAILEAK: Gutierrez Lumbreras eta Lope Diaz. Etxekoen aldetik, Usin eta Roberto Martil izan dira txartel horia ikusi dutenak, eta Lozano eta Wilde kanpotarren aldetik.

GORABEHERAK: 3.000 ikusle.

Magna Gurpea Xotak ezingo du Ligako finala jokatu Barcelonarekin galduta. Etxekoek izan dute baloiaren jabetza, baina kataluniarrek kontraerasora min egin dute. Nafarren bi huts baliatu dituzte 0-2 jartzeko. Azkeneko minutuan Usinek lortu duen golak itxaropena ekarri badu ere, Wildek, beste kontraeraso batean, dena erabakita utzi du.

BIGARREN MAILARAKO IGOERA FASEA:

TENERIFE 0 ZIERBANA 3

TENERIFE: Jose Luis, Aythami, Pablo, Edu Herrera y Josue Cancio-hasierako bostekoa-,  Jacinto, Adrian eta Javito.

ZIERBANA: Edu Sousa, Efren, Barbero, Alex Alonso eta Joseba-hasierako bostekoa-, Abel Macias, Adrian Jimeno, Jose Martin, Kike eta Chema.

GOLAK: 0-1, 24.mi: Joseba. 0-2, 28.min: Efren. 0-3, 30.min: Efren

EPAILEAK: Rodríguez Perez eta Bercaz Villalba. Josue  eta  Barbero. Izan dira txartel horia ikusi dutenak.

GORABEHERAK: 1.500 ikusle.

Zierbanak ezustea eman eta Bigarren Mailan jokatzeko txartela lortu du Tenerifen. Lehen partida etxean galduta oso zaila zirudiena lortu du Kanarietan, partida handi bat egin da.

EMAKUMEZKOEN LEHEN MAILA:

FERROL 5 LACTURALE GURPE AORVINA 4

FERROL: Iria; Sheila, Diana, Andre eta Erika-hasierako bostekoa-, Lidia Mesias, Alba, Belen eta Nerea 
LACTURALE GURPEA ORVINA: Rebeca; Anna Riera, Maialen, Luci eta Adela-hasierako bostekoa-,  Patri, Yarima, Jessy Gascón eta Miriam.
GOLAK: 0-1, 5.min: Luci. 1-1, 10.min: Sheila. 2-1,20.min: Diana. 3-1, 25.min: Erika. 3-2, 32.min: Patri. 4-2, mi35.min: Sheila. 4-3, 38.min: Patri. 5-3, 39.min: Erika. 5-4, 40.min: Lidia Mesias, bere atean.
EPAILEAK: Blas eta Carrera. Luci, Rebeca, Patri eta Andrea izan dira txartel horia ikusi dutenak.
GORABEHERAK: 100 ikusle.
Garrantzirik gabeko neurketa zen hau, bi taldeak maila galduta baitzuten hasi aurretik. Etxekoak agindu dute, eta nafarrei denbora falta izan zaie erreakzionatzeko.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina